Technické údaje vozu První závodní
NW První závodní | |||
Výrobce: Nesselsdorfer Wagenbau A.G. | |||
Rok výroby | 1900 | Řízení | volant - táhla |
Počet kusů | 1 | Brzdy vpředu | nemá |
Motor | ležatý (boxer) - Benz | Brzdy vzadu | nožní pásová - převodová |
Počet válců | 2 | Nouzová | pásová na náboje zadních kol |
Chlazení | vodou - nucené | Váha vozu | 975 kg |
Umístění | vzadu | Užitečné zatížení | 4 osoby |
Vrtání válce | 130 mm | Rozchod vpředu | 1375 mm |
Zdvih | 160 mm | Rozchod vzadu | 1375 mm |
Zdvihový objem | 4250 ccm | Rozvor | 1850 mm |
Výkon ot/min | 12 k | Celková šířka | 1910 mm |
Ventilový rozvod | SV | Celková délka | 2840 mm |
Karburátor | odpařovací | Maximální výška | 1590 - 1680 mm |
Zapalování | odtrhovací magnet Bosch n.n. | Světlá výška | 250 mm |
Pořadí zapalování | 1 - 2 | Spotřeba paliva | neudávaná |
Spojka | kuželová třecí u setrvačníku | Spotřeba oleje | ztrátové mazání |
Převody | 4 | Objem nádrže | 42 litrů |
Přední náprava | tuhá | Maximální rychlost | 82 km/h |
Zadní náprava | tuhá | Typ karoserie | speciální - závodní |
Přední pérování | listová pera eliptická | Počet míst | 2 |
Zadní pérování | listová pera půleliptická | Rozměr kola | 800 x 90/ 880 x 120 |
Poznámka | Tento vůz byl postaven pro barona Liebiega. V květnu 1901 přestavěn na doprovodný vůz. Takto byl zachován ve vlastním muzeu Liebiega až do roku 1945, nyní je uložen ve sbírkách NTM v Praze. |