Technické údaje vozu První závodní

NW První závodní
Výrobce: Nesselsdorfer Wagenbau A.G.
 Rok výroby  1900  Řízení  volant - táhla
 Počet kusů  1  Brzdy vpředu  nemá
 Motor  ležatý (boxer) - Benz  Brzdy vzadu  nožní pásová - převodová
 Počet válců  2  Nouzová  pásová na náboje zadních kol
 Chlazení  vodou - nucené  Váha vozu  975 kg
 Umístění  vzadu  Užitečné zatížení  4 osoby
 Vrtání válce  130 mm  Rozchod vpředu  1375 mm
 Zdvih  160 mm  Rozchod vzadu  1375 mm
 Zdvihový objem  4250 ccm  Rozvor  1850 mm
 Výkon ot/min  12 k  Celková šířka  1910 mm
 Ventilový rozvod  SV  Celková délka  2840 mm
 Karburátor  odpařovací  Maximální výška  1590 - 1680 mm
 Zapalování  odtrhovací magnet Bosch n.n.  Světlá výška  250 mm
 Pořadí zapalování  1 - 2  Spotřeba paliva  neudávaná
 Spojka  kuželová třecí u setrvačníku  Spotřeba oleje  ztrátové mazání
 Převody  4  Objem nádrže  42 litrů
 Přední náprava  tuhá  Maximální rychlost  82 km/h
 Zadní náprava  tuhá  Typ karoserie  speciální - závodní
 Přední pérování  listová pera eliptická  Počet míst  2
 Zadní pérování  listová pera půleliptická  Rozměr kola  800 x 90/ 880 x 120
 Poznámka  Tento vůz byl postaven pro barona Liebiega. V květnu 1901 přestavěn na doprovodný vůz. Takto byl zachován ve vlastním muzeu Liebiega až do roku 1945, nyní je uložen ve sbírkách NTM v Praze.