NW A Vierer (motor Hardy)

V roce 1900 vyrobili v Kopřivnici asi 17 kusů vozu typu phaeton se zážehovým plochým dvouválcem typu Hardy, umístěným vzadu. Motor s rozvodem SV měl zapalování odtrhovací s nízkonapěťovým magnetem Bosch. Obě nápravy byly tuhé s odpérováním vpředu listovými péry eliptickými, vzadu půleliptickými. Čtyřstupňová převodovka umožňovala automobilu o hmotnosti 900 kg dosáhnout na první rychlostní stupeň rychlosti 9 km/h, na dvojku 22 km/h na třetí rychlostní stupeň 38 km/h a na čtyřku rychlost až do maxima 55 km/h. V roce 1900 přinesl kopřivnický závod v sériové výrobě automobilů několik novinek. Kromě úprav motoru vyskytují se v záznamech zakázkových knih z té doby také první poznámky , že vozidla nové motory Hardy. Ing William Hardy dodával do roku 1900 pro některé vozy typu A ve Vídni vyrobené motory. Kooperace s firmou Hardy trvala zřejmě jen dočasně, a to po nezbytně nutnou dobu, kdy firma Benz v Mannheimu pravděpodobně pro vlastní zvýšenou výrobu nemohla již vyřizovat dodávky samotných motorů pro Kopřivnickou vozovku, a ta nebyla ještě schopna sama motory pro nedostatek speciálních strojů a zkušených dělníků vyrábět. Tato situace zřejmě netrvala dlouho, neboť ještě v témže roce se objevuje výrobek typu A, bez udání výrobce motoru, a to nás vede k oprávněné doměnce že už šlo o výrobek domácí, tedy o celý vůz včetně motoru.