NW typ D

Také tento typ se vyráběl buď otevřený, nebo s takzvanou americkou střechou. Jinak však posádka výrobků Kopřivnické vozovky nebyla před nepříznivým počasím nijak chráněna. Vozy neměly ještě ani čelní sklo, ani okna a chyběla i dvířka. Ale dosavadní řízení řídítky (jinak se tehdy říkalo: gouvernalem) již vystřídal volant na šikmém sloupku, kola překrývaly široké blatníky, osvětlení obstarávaly dvě nebo tři mohutné acetylénové lampy. Aby jste si mohly udělat představu o rozsahu výroby automobilů v Kopřivnici, je nutné uvést, že v předcházejícím roce 1903 se prodalo 19 automobilů a o rok později pouze 12 vozů. Typ D měl zážehový, plochý čtyřválcový motor uložený pod podlahou ve středu vozu, s válci napříč. Vůz s tuhými nápravami umožňoval pohodlnou jízdu díky dokonalému odpérování listovými péry vpředu i vzadu půleliptickými a díky již používaným pneumatikám o rozměrech 910 x 90 mm vpředu a 920 x 120 mm vzadu, takže snadno dosahoval rychlosti až 50 km/h. Zapalování měl odtrhovací nízkonapěťové. Převodovka byla čtyřstupňová se zpátečním chodem. Rozchod kol činil vpředu i vzadu 1250 mm, rozvor 2300 mm. Již tehdy si konstruktéři lámali hlavu s nepříznivým rozložením hmotnosti na nápravy a s tím souvisejícími nedobrými jízdními vlastnostmi. Přesto dostal  tento typ honosný název - zřejmě z exportních důvodů - Roi De Belge (Belgický král).