NW typ C
Celkem, pokud se podařilo zjistit, byly vyrobeny jen dva vozy tohoto typu, poháněné zážehovým plochým čtyřválcem uloženým napříč pod podlahou. V obrázkovém katalogu z roku 1904 je vůz tohoto typu vyobrazen jako vozidlo se čtyřválcovým motorem o výkonu 24 k, s plochými protilehlými válci uloženými hned za přední nápravou, prakticky uprostřed vozu pod obdélníkovým rámem a podlahou. Ovšem model, který je v katalogu uveden jako typ C, má na typovém osvědčení ze státního notářství uvedeno, že jde o typ D. Zahraniční historikové zase charakterizují tento typ jako vůz s plochým čtyřválcovým motorem, vyrobeným již v Kopřivnici. Výkres od typu C však nebyl dosud nalezen. U tohoto typu, stejně jako u předchozích, a také ještě u několika následujících, se znovu ukázala koncepční nerozhodnost konstruktérů. Výrobce používal osvědčený plochý dvouválec nebo čtyřválec vyrobený u Benze nebo podle něj v Kopřivnici, tento motor však neumožňoval jiné uspořádání než tradiční podpodlahové uložení. Ovšem to se negativně projevovalo na jízdních vlastnostech automobilů, a proto se konstruktéři snažili najít nejvýhodnější řešení postupným přemísťováním motoru zezadu do přední části rámu. Základním nedostatkem ovšem byla nepřístupnost motoru při jeho opravě, nebo seřizování, poněvadž se v takovém případě musela odklápět celá karosérie i se sedadly. O voze jsem se dočetl v zahraničním tisku, že ... "na základě dosud získaných dobrých zkušeností přidržela se továrna i tohoto nejnovějšího modelu ležaté polohy motoru. Všechny pohyblivé části motoru a převodovky stejně jako pojížděcí kola běhají na kuličkových ložiskách. Zapalování je magnetoelektrické. Předzápal se nechá přestavovat v širokých mezích, takže motor je možno nechat běhat mezi 150 až 1300 otáčkami za minutu. Na čelní straně vozu se nachází vodní nádrž s chladičem, vytvořeným z plochých trubek, a ventilátor". A ještě několik základních údajů: tento čtyřsedadlový vůz s oběma tuhými nápravami měl čtyřstupňovou převodovku a zpátečku, zadní kola poháněly dva řetězy, rozvod ventilů byl SV, dobré odpérování zajišťovala vpředu i vzadu půleliptická listová péra. Rozvor náprav byl 2300 mm, rozchod kol vpředu i vzadu 1250 mm. Na kola se montovaly pneumatiky o rozměrech 910 x 90 mm vpředu a 920 x 120 mm vzadu.