Tatra 17/31

Podvozek tohoto typu, který znamenal vlastně zdokonalení předcházejícího šestiválce Tatra 17, navazoval na konstrukční princip Tatry použitý již u typu Tatra 11 a Tatra 12. Nový šestiválec charakterizoval opět páteřový nástavný rám s kyvadlovými polonápravami, jenže dokonalejší, vytvořený s menšími ohledy na výrobní náklady, než tomu bylo u "lidového" vozu. K hlavním přednostem konstrukce se řadily na rozdíl od tuhé přední nápravy vozu Tatra 11 a 12 přední kyvadlové polonápravy. Vůz poháněl kapalinou chlazený šestiválec OHC, navazující na předchozí motory typů S, T, U. Také vzhledově patřil k nejpěknějším, které byly postaveny. Mohutná a vysoká hlava válců, téměř aerodynamicky tvarovaná jako u leteckého motoru, plynule navazovala na chladící ventilátor u předního konce vačkového hřídele. K zadnímu konci bylo připojeno dynamo s rozdělovačem. Celek vzbuzoval dojem daleko většího motoru, než odpovídal jeho objem.Vačkový hřídel se poháněl na rozdíl od typu Tatra 17 nehlučným válečkovým řetězem. V tunelové klikové skříni byl klikový hřídel uložen na valivých ložiskách. Ojnice s kluznými ložisky se vkládaly při montáži do klikové skříně pro Tatru typickými postraními otvory, které se uzavíraly kruhovými víky. Kovová kuželová spojka pracovala v olejové lázni. Čtyřstupňová převodovka se vyznačovala broušenými zuby kol. Mechanické brzdy s vyrovnávačem působily na všechna čtyři kola. Brzdové bubny velkého průměru, odlité z hliníkové slitiny s litinovou vložkou ochlazoval proudící vzduch pomocí chladících žeber. Silný přední nárazník byl teleskopicky odpérován dvěma vinutými pružinami umístěnými po stranách motoru. Motor, který dával nejvyšší výkon při 3000 ot/min, doplňovaly dva horizontální karburátory Zenith. Chlazení podporovalo oběžné čerpadlo. Na drátová kola R a W se montovaly pneumatiky rozměru 6,00 x 20. Hmotnost podvozku činila 980 kg, celého vozu s otevřenou karosérií 1480 kg. Automobil měřil na délku 4500 mm a široký byl 1460 mm. Při spotřebě kolem 14 litrů paliva na 100 km dosahoval rychlosti 110 km/h. V době výroby se šasi prodávalo za 71 000,- Kč, celý otevřený vůz  s normální výbavou stál 95 000,- Kč.Celkem se vyrobilo asi 650 až 700 kusů vozů obou typů, tedy Tatry 17 a Tatry 17 / 31, ovšem do dneška se jich zachovalo velmi málo, odhaduje se to nanejvýš na 3 % z celkového počtu, a tak mezi sběrateli veteránů je tento vůz velmi vzácným exponátem.