NW typ L

Vůz poháněl vznětový čtyřválcový motor L )konstruktéra Langa), umístěný vpředu, s rozvodem SV. Měl obě nápravy tuhé a odpérované půleliptickými listovými péry. Bubnové mechanické brzdy působily na zadní kola. Rozvor náprav činil 3350 mm rozchod kol vpředu 1360 mm, vzadu 1310 mm. Vozidlo bylo široké 1650 mm, dlouhé 5000 mm, vysoké 2800 mm, světlá výška 260 mm. Typ L stejně  jako další verze J a K zklamaly očekávání. Přesto tento vůz měl motor o stejném výkonu jako Kronfeldův (22 kW), avšak objem nižší. Měl hlavu motoru ve tvaru L s ventily uspořádanými k ovládání z jedné strany, avšak pro jejich ovládání konstrukčně značně složité. Langův vůz v několika exemplářích ve vozovce postavili a dodávali v letech 1906 až 1911. Většího uplatnění se dočkaly vozy typu L s Langovými motory používané pro vojenské osvětlovací účely, nákladní vozy a požárnické stříkačky, avšak dodávané počty neodpovídaly ekonomickým poměrům továrny.