NW typ E

Proti předchozímu typu měl již tento landaulet prostor pro cestující zcela uzavřený střechou, dvířky a okny, pouze přední sedadlo řidiče bylo i nadále nechráněno před nepohodou a nemělo  ani boční dvířka. Vůz tohoto typu nesl jako jeden z posledních některé prvky kočárového tvaru karosérie s motorem pod podlahou. Vyrobilo se ho asi osm, nanejvýš deset kusů. Motor - zážehový plochý dvouválec - byl opět uložen uprostřed vozu podél podélné osy vozu, avšak asi na půli cesty mezi typy D a B. Proti typu D měl motor více vzadu, avšak zase víc vpředu než u nové čtyřky. Motor ś rozvodem SV byl vybaven nízkonapěťovým odtrhovacím zapalováním, automobil dosahoval nejvyšší rychlosti 52 km/h a vyráběl se ještě v roce 1906. Měl čtyřstupňovou převodovkou se zpátečkou, obě nápravy tuhé a dobré odpérování zaručovalo použití listových per. Vzadu byla půleliptická, vpředu, podle karosérie, různých typů. Na kolech byly použity pneumatiky o rozměrech 820 x 120 vzadu. Hmotnost vozu udával výrobce 1020 kg, rozvor náprav 2470 mm.